Lång dag

Det har varit en lång dag idag , vi har vart till Gävle till tandläkaren jag & syster , dom donade om i våra munnar så nu lider vi , IGEN !
Det är som vanligt när man är dit , usch jag hatar det här !
Längtar tills det är över .
Efter tandläkaren så drog vi till Max & käkade hamburgare , det va smaskens , sen vart det Ikea , usch va jag trivs att mysa runt där ( men tkr mer om Uppsala's Ikea ! )
Vi köpte en massa doftljus , ljuslyktor , jätte fina glas & en kudde åt Annika i present .
Hon fick välja nå på Ikea eftersom hon fyller år den 13 mars :) .
Men nu är vi hemma & sitter framför tv:n & tittar på Greys Anatomy , det är ju riktigt bra tkr ja :) .
Tror det blir sova för mig om en stund , är jätte trött ( gäsp ) !
Ska skriva lite om magen först :) .

Magen .
Ja den känns väldigt främmande , det är ju nått som jag aldrig har varit med om .
Jag har typ som tickningar i magen & sen känns det som att jag är bubblig i magen men tydligen så kan det vara bebisen som har hicka & sparkar . Det känns lite mysigt , men ändå läskigt på nå vis .
Jag trivs med att magen växer , jag går & klappar på den lite då & då & bara ler :) .
Tänk att det finns en liten bebis där inne som jag & älsk väntar på <3 .
Stog & tittade på en bebis säng idag & så tittade jag på min mage , jag ska bli mamma !

Kärlek på hög nivå <3

-

Claes Davidsson
Jag älskar dig så otroligt mke , livet med dig är så underbart .
Jag vill aldrig förlora dig , vill alltid att du ska vara min BARA MIN <3
Att du ska bli pappa åt mitt barn det känns så bra , det känns dunder .
Jag känner mig trygg , jag vet att det kommer bli bra , vi kommer ha det bra , vi har det bra :) .
Jag älskar dig / din flicka


Kommentarer
Postat av: jennytuvesson

väntar spänt på att bebisen ska komma ! :) Så himla kul för er . grattis verkligen ! :D <33

2009-03-04 @ 23:52:20
URL: http://misslittlesunshiine.blogg.se/
Postat av: Camilla

Tickningarna kan vara rörelser, det känns som fjärilsvingar i början tyckte jag=) Hickan känner du nog inte riktigt än, när fostret är lite större så känner du hur den rycker i jämn takt=) Ganska roligt faktiskt=)

2009-03-05 @ 08:15:00
Postat av: CarolineKarlsson

Okej , ja jag kan bara säga , vad som än händer i min mage så är det mysigt just nu :)

2009-03-05 @ 10:24:16
URL: http://misscaarooliine.blogg.se/
Postat av: Ronja

så mysigt att läsa om dina känslor:) blir avundsjuk!(a)

2009-03-08 @ 19:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0