Pappa

Nu sitter jag hemma hos pappa & väntar på mat , hihi .
Pappa & Älsk håller på & sågar ner en massa träd ute på gården & kör med skogsmaskinen , va ute & tittade en stund men det vart kallt åt tårna så jag gick in & gjorde Anneli sällskap ist , så nu håller vi på & gör kebab & grejer , smaskens .
Sen vet jag inte vad det blir efter allt ståhej här , kanske blir byn & lämna tbx filmen vi såg på igår ,
vi bjöd över Pappa & Anneli på kladdkaka me glass & så tittade vi på Rally brudarna , vilken kanon film :) .
Den va skit bra tkr ja , värd att se , absolut !

Nej jag skriver nog mer sen när jag kommer hem , ska vara social här nu :) .


Claes Davidsson , bättre än andra ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0