Så mke

Tänk att det är så mke jag vill skriva , men ändå så är det inget :s .
Det bara kryper i fingrarna för det finns så mke , men det är inget som kommer ut !
Hur gör man ?
Jag känner mig otroligt deppig , men så otroligt lycklig på samma gång..

Magen växer & framtidsplanerna växer ännu mer .
Tänk så mke som kommer ändras , så mke som man måste göra , så mke man måste tänka på m.m .
Men jag har gett mig fan på att jag ska klara det här , så är det bara !
Ungen ska absolut inte få bli som mig , lr gå i mina fotspår .
Hur gör man för att barnen ska hålla sej borta ifrån föräldrarnas fotspår , nån som har tips ?
Tror inte det finns nå tips på de !

Men en sak är jag glad över , jag är ung fortfarande , okej jag har hunnit fylla 20 innan bebisen kommer men spela roll , jag är ändå en ung mamma som jag vill vara .
Om jag ska ha fler barn så vill jag ha de innan jag fyller 22 iaf ungefär lr iaf blivit gravid , som sagt jag ska vara en ung mamma :) .
Alla har vi våra åsikter , men såhär tkr jag iaf !
& det lär ju bli flytt oxå , vart ska man då flytta tro ?
Nå förslag , inte byn tack , men bruket funkar iaf :) .
Skulle kunna starta om i nån ny " by " lr va man ska säga :p ,  jag har ju redan mitt drömhus planerat vettni ;) , så flyttar jag härifrån så vill jag ju inte byta ner mig iaf :o , det här är lixom en fin lägnhet tkr jag så då vill jag inte byta till nått som man måste göra om .
Jag tycker att jag kan få köpa Jörgen & Kristins hus , det skulle vara perfekt ju :p , fast det kanske inte dom tkr hihi .

Oj nej jag kanske inte ska skriva så mke mer , ni lär ju ledsna men vafan det är ju skönt att få skriva av sej ibland ju ;) , ni är ju faktiskt inte tvingade till att läsa min blogg men har ni läst HIT så kan ni faktiskt fortsätta läsa tkr ja :)

På Torsdag kommer min mamma upp ( JIPPI WIIE TJOHO & alla glada rop ) , det ska bli mysig för jag saknar mamma ♥!
Tänk om jag kunde få ha min mamma i närheten , som alla andra nästan .
Det känns lite jobbigt faktsitk , iaf nu när jag ska ha bebis & allt sånt .

Nu tkr älskling att jag ska äta ostbågar med honom , det är smaskens , men helst så ska påsen ha legat öppen en dag så dom blir sega , loooooove it ♥
Tänk om dom kunde tillverka sega ostbågar till mig , bara mig ;) .
Nej jag ska väl sluta skriva nu & äta bågisar , men KOMMETNERA GÄRNA hörrni !
Förresten , på tisdag då kommer det upp bilder på magen , tänkte ta nya kort varje tisdag .
& undrar ni : Vrf tisdag ?
Jo för förra kortena tog jag på en tisdag så då kan jag fortsätta med det ;) .
Glömmer jag bort det , så påminn mig :) .

Men vi hörs , hej !

Kommentarer
Postat av: Malin

Kan du inte lägga ut några bilder på eran lägenhet så man får se hur ni bor nu?

2009-03-07 @ 22:51:17
Postat av: Nillan

Hej du

Klart det känns tradigt när man jämt går hemma..men snart har du fullt upp hi hi

2009-03-08 @ 00:12:40
URL: http://fnilla.blogg.se/
Postat av: Iréne

ja sega ostkrokar är inte så tokigt.. ;) dan å marias kåken då? gillar du inte den.. lämplig uppvärmning.. vill också ha bergvärme.. natti natti!

2009-03-08 @ 03:36:25
URL: http://www.freewebs.com/heijadobermann/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0