Söndag

Ja nu är det ju Söndag , igen .
Det är som vanligt ;) .
Har faktiskt haft fullt upp hela dagen idag tkr jag , lite skönt att härja runt om dagarna med :) .
På morgonkvisten så åkte vi ut & testkörde brandbilarna , det gick bra :) .
Sen vart det att åka till Gumman ( dunder svärmor ♥ ) & hälsade på , tittade på gardiner & käkade lunch , mums :) .
Efter vi hade ätit upp så va det bara att åka hem för då va Parta Bosse påväg hit med nå papper åt Älsk som han skulle skriva på...
Sen vart det bara att packa ihop dammsugaren & åka till pappa & Anneli å dammsuga & tvätta deras mattor , sen ringde Tomas , Jenny & Emelie som va påväg till oss så det var bara att kasta sej in i bilen & åka hem , efter en stund så kom även Irene & Fia förbi en sväng , sen åkte Jenny & Tomas hem så jag , Irene , Emelie & Älsk tog en långpromenad med hundarna , mysigt :) .
Så nu har ätit massa god mat & Svärmor har varit hit med tamburer ( lr vad det heter ) så vi slipper ha kläderna på golvet i sovrummet , tacktack
& nu väntar vi på Anna & Jonas , det blir Beck ikväll med dom :) ♥
Alltid lika kul & trevligt att umgås med er :) .

Förresten vi har döpt bebisen till Pippi , den har ju lixom inte kläckts än så nu har det blivit Pippi så ni vet :) .
Jag har redan funderat på namn , jag älskar dom namnen :p .
Hoppas bebisen ser ut som en sån oxå när den kommer ut :) .
& svärmor har nog hittat en bilbarnstol :) , det känns som vi nästan har allt snart ju hihi :) .

Jag måste bara få vara ego , JAG HAR VÄRLDENS VACKRASTE MAGE !
Jag som har varit pinnsmal hela mitt liv har just nu en liten tjockismage som är otroligt vacker :) .


Jag älskar min pojkvän & självklart Pippi ;) . ♥
& vi har dom goaste djuren , jag älskar dom !

Nej nu ska jag titta lite på tv & göra i ordning innan Anna & Jonas kommer , myyyskväll !



Får bli en vinterbild bara :)

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Ja saknar dej och våran tid .. vill ha den igen ! snälla snälla .. ge mej den !

2009-03-08 @ 18:54:02
URL: http://metrobloggen.se/jeanetteelisabeth
Postat av: emelie D

Vi får ta å göra om ett nå mer :)

2009-03-08 @ 20:08:12
Postat av: Iréne

ja verkligen mera promenader åt folket! :)

2009-03-08 @ 22:42:18
URL: http://www.freewebs.com/heijadobermann/
Postat av: Nilla

Fin bild..här är det slask

2009-03-09 @ 07:26:39
URL: http://fnilla.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag tycker Pippi är ett bra namn:D

2009-03-09 @ 20:14:29
URL: http://sandraclefberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0