wie

Nu har tjejen med löshår hört av sej , så nu ska vi se hur det här slutar :) .
Hoppas det slutar bra iaf :p .

Idag blir det att jobba mellan 9.45 - 18.30 , kommer vara helt slut efter det men ska kämpa på :) , Carina kommer ner & hjälper mig på morgonkvisten iaf & det är bra :) .
Nej nu ska jag kasta i mig frukost & så , sen kommer väl älsk hem men han äter ju inte frukost längre utan han dricker nån drink på morgonen så han ska gå ner lite i vikt :p , vilka ideer ;) .
Känns som det är lite fel tid att göra det nu , nu när jag trycker i mig det mesta & han får titta på haha :) .
Men jag ska stötta & hjälpa honom :) .

Men vi hörs sen då , byebye !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0