-

Usch vad jag längtar tills imorn , få åka till Hudik & göra Ultraljud :) .
Är lika pirrigt som förra gången , men nu blir det på nytt ställe & med andra maskiner :) .
& att få se våran underbart vackra bebis kan man ju absolut inte tacka nej till , våran lilla älskling har nog växt på sej en del , så det ska bli kul att se :) .
Sen blir det en massa kort som följer med oss hem , kommer inte kunna få nog utav att titta på dom tror jag :p .
Nej ni får veta mer imorn , ska titta på Ugly Betty nu & sen Hemmafruarna , efter det blir det att bada med älsklingen :) .


Anna & Jonas dom lyllosarna åker till Egypten inatt , FUSK !
Jag vill oxå åka , packa ner mig i väskan hörrni , GLÖM INTE MIG HÄR HEMMA !
När ni kommer hem hoppas vi på massa kort & så kör vi grillningen som vi pratade om hörrni :) .
Kommer sakna er !



Men ByeBye såå läääänge !


Kommentarer
Postat av: Iréne

lycka till i morgon! hoppas ni får fina bilder.. :) de gick då som vanligt för mej idag hon hittade ingenting.. fick bara veta att sprayen jag fick sist för ögona tydligen kunna förstöra synen.. :/ ibland undrar man ju hur fan dom tänker.. suck..

2009-05-05 @ 22:13:55
URL: http://www.freewebs.com/heijadobermann/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0