-

Idag har jag & älsk fått en hel del gjort :) .
Vi har :
Rensat rabatten
Älsk har satt dit ny ram runt rabatten
Farmor & jag har planterat morötter
Älsk har släpat bort stor stenen
Tvättat köks soffan ( den ska målas i ett tunt tunt vitt lager sen slipas så den ser sliten ut :)  )
Slipat köks soffan lite
Jag har diskat
Har plockat undan lite
Vart till Solveig & Ynge
Vart på promenad runt elljus spåret

När vi va hos mormor Solveig & morfar Ynge å fikade så helt plötsligt så ser Claes en spindel som kröp längst väggen , Solveig sprang & hämta papper för hon skulle döda den , hon fick den över till pappret sen kröp den på fingret så hon flaxade till med armarna & spindeln försvann , hon va så söt när hon skrek till där & flaxade :p .
Låter ju inte nå kul , men vi asgarvade iaf :p .

Har väl inte gjort så mke mer idag , de har ju vart så mysko väder ju !
Ena stunden så regna de & andra stunden jätte fint väder :s , man kan ju bli tokig !

Nejnu ska jag stöka av lite här sen blir det att bada med älsk , myyyys ♥

Hörs , Heeej !


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det låter ju bra de att du klarar dej med rökningen:) Ni har hunnit med mycket idag ni=) Uscha spindlar:S

2009-05-21 @ 22:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0