-

Ojoj idag har man legat i , har rivit ut hela sovrummet & allt i sängen & dammsugit & torkat av allt jag har hittat , så nu jäklar är det rent där inne :) , gubben min måste tro att jag har blivit heeelt tokig , som jag städar nu har jag ALDRIG gjort förut .
Imorn blir det att riva ut allt i badrummet & städa där , det behövs det med tkr ja :) .
Skura badkaret , toan , handfatet m.m :) .
Sen ska jag & farmor plantera blommar & morötter , sånt är kul de :) .
-
Har ringt & sökt praktikplats på 11 ställen & det finns inte en jävel som vill ha en :@ , blir så less på det här !
Dom kommer säkert sätta mig i Söderhamn & då skiter jag i det här , tänker INTE sitta & pendla mellan Söderhamn & Voxnabruk i 5 veckor!!!!
Jag kanske låter barnslig , men jag vägrar !
Det tar 3 timmar dit , så NEJ !
Jag har fått ett erbjudande utav min syster att vara på kattstallet , inget mig emot men jag måste väl prata med tanterna om jag får vara där , dom är ju som dom är !
Men det märks hur det blir .
-
Näe nu ska jag smyg in i köket & pyssla lite där & skriva ner inköpslistan så blir det att åka & handla sen :) , blir Chorizo med pastapennor ikväll , FYFAN va gott :) .
Sen blir det lång promenad med Älsk & Raiha :) .

Kanske skriver mer sen :) , ska iaf lägga in bilder på magen , har ju gått in i vecka 20 så det måste göras nu :) .

Byebye !

Kommentarer
Postat av: noggan

Uscha så tråkigt de är med jobb å sånt nu :/ Men hoppas du får nå iaf då :D Å över städningen att du vill städa mer nu än vad du ville förr, så var jag med, de var fart på mej jämt, fast de är de nu oxå, men värre när ja var med barn, haha man kanske ska bli med barn oftare så man kan grovstäda lite oftare;) Hoppas de är bra!

2009-05-12 @ 20:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0