-

Ja jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva , men vafan !
Helgen har varit riktigt bra tkr ja , va till Rättviks marknad på fredagen med Älsk , pappa & dom va redan där..
Så skönt när dom bor på campingen för då kan man gå dit & vila å äta mat :) .
Fredagens köp vart :
* 4 tavlor från lasse åberg ( heter han va ? )
* 3 andra tavlor
* 1 par byxor
* godis
Sen va det inte så mke mer , tror jag iaf , hmm ?
Äsch skit samma :p , sen åkte vi hem för Älsk skulle jobba dagen efter , skönt att han jobbar dag nu iaf , hatar när han är borta på nätterna !
På Lördags morgon hade jag verkligen besluts ångest , jag veta inte om jag skulle vara hemma lr åka med Gumman , Jan & Helena till Rättvik .
Men det vart så att jag åkte med dom dit iaf :) , ångrar mig inte för jag hade riktigt trevligt faktiskt :) .
& det vart ju lite saker då med :) :
* Tungpiercing
* Ögonbrynspiercing
* Sjal ( fick utav Gumman & dom )
* Tvål  ( fick utav Gumman & dom )
* Strumpor  ( fick utav Gumman & dom )
Man tackar så mke :) .
Men FYFAN va ont i fötterna man hade efter dom två dagarna , usch !
Så idag åkte jag & Anneli ner till Annika för vi skulle titta på kattungarna som dom har på kattstallet :) .
GUD så söta dom va :) , man skulle vela lägga dom i väskan & ta hem dom :p .
Efter kattstallet så vart det shoping :p , va till Karlsson's , Dollar , Ica & Coop :) .
Så nu finns det mat , men ska till Ica iaf & handla lite små saker , glömde fetaost ju -,- .
Ska göra nån laxgrej & då måste man ju ha fetaost :p .
Nu blir det att börja laga mat så den är klar tills Älsk kommer hem :) , blir köttfärs sås & spaghetti , mums !

Skriver kanske mer sen :) .
Byebye !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0