Bebis

Vecka 19 :) .
3 oktober är våran ängel beräknad ♥


Har vart på Ultraljud idag & gud vad älsklings bebisen härjar där inne , så underbart att ligga & titta på :) .
Vi låg där inne ungefär en tre kvart & bara tittade på lillen .
Hon som gjorde Ultraljudet på mig sa det att hon har aldrig sett en bebis som visar sina armar & ben så mke som våran gjorde , vi fick t.o.m räkna fingrarna & tår på lillen :) .
Våran lilla ängel visade rumpan & låg med raklånga ben & det tyckte hon va ovanligt att se , det va lite kul :p .
Ser ut som en liten Alien , men den vackraste Alien jag har sett i mitt liv , den lillen ligger i MIN mage & väntar på att få komma ut :) .
När hon visade vårat lilla hjärta i profil då började mina tårar rinna , lyckotårarna kom ♥
Tänk så underbart allt känns , så lycklig jag är , har världens bästa pojkvän , världens bästa djur , vänner & min familj är DUNDER !
Kan absolut inte bli bättre :) .

Innan vi åkte på Ultraljudet så gottade jag & älsk oss på kinaresturangen i Hudik , mums !
Det är ju så jäkla gott , men vissa saker är bara för starka :p .
När vi kom tbx ifrån Hudik så stannade vi i Bollnäs på Driver & hämtade alla saker , så nu jävlar blir det körkort ;) .
Ska försöka ta det innan sista Juli :) , så nu är det hårt arbete som gäller , peppa peppa !






Ser ut som en liten Alien .
Våran vackra bebis ♥

Bebisens rumpa ;)


Har 3 bilder till , men orkar inte lägga upp dom just nu :p .
Ska laga mat nu , byebye !

Kommentarer
Postat av: cattis

riktigt häftigt att se måste jag bara säga :)

gud va glad jag är för eran skull :D <3

2009-05-06 @ 18:49:36
Postat av: Mamma

Ååå...va kul å få se mitt lilla barnbarn:)

2009-05-06 @ 19:09:01
Postat av: Camilla

Så roligt att se, mysigt, man kommer ihåg när man själv var inne och kollade=) Vi har en bild på en av våra hon låg också och sträckte ut benen, det är inte ofta man ser sånt=) Kul för er och snart gått halva tiden redan, snart är bebisen ute=)

2009-05-06 @ 19:42:44
Postat av: Iréne

guu va kul.. :) fina bilder också.. körkortet kommer gå kanon tror jag.. bara du ger dej fan på de.. ;) ta Emelie med dej!

2009-05-06 @ 22:00:30
URL: http://www.freewebs.com/heijadobermann/
Postat av: Jessica Olsson

Gud så vackert. Ja en annan har äntligen lyckats med sitt körkort för 3 veckor sen. Så lycka till med ditt håller tummarna för er med allt :) <3

2009-05-07 @ 17:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0