-

Det får bli ett inlägg om allt möjligt..
har lixom inget speciellt att skriva om , lr de har jag väl aldrig ;)

Idag så har vi vart till Tobbe & Ella , lämnat deras efterlängtade vaniljcola :) .
Va kul att träffa er igen , vi får ta & skärpa till oss nu så de inte blir så långt mellan rum mellan gångerna vi ses , fy skäms på oss hörrni ;) .
Sen åkte vi hem till farmor & käkade tårta för hon har fyllt år så vi firade henne idag :) .
Nu sitter jag hemma & väntar på att Älsk ska komma upp ifrån garaget så vi kan börja städa nångång , det behövs lr ja de är inte så stökigt egentligen men jag känner att det behövs för annars blir de aldrig gjort , vi är inte så noga me de ;) .

Tänk va jag vill ha övervåning nu , ska på hyresvärden & fråga om vi kan få göra ordning här :) .
Jag har ju redan börjat inrett övervåningen i huvudet , vet precis hur jag vill ha de :p .
Sen sitter jag & smyger runt på Ikea's hemsida för jag vill ha ny säng , har redan bestämt vilken så nu är de bara sängborden som ska bestämmas till :) .

Jaja de va lite skit som ni kan läsa ;) .

När tkr ni att man kan börja att mata med nappflaska ?

Jag har inte börjat med flaska & tänker inte göra det än , tutt ska de va så lämpligt att ha med sej ;) .


Kommentarer
Postat av: Pety

amma så länge du kan, människa!

2009-11-14 @ 16:58:53
URL: http://petisa.blogg.se/
Postat av: Emma

Började mata med nappflaska direkt....

2009-11-14 @ 20:01:59
Postat av: Pety

jaa men exakt :) önskar jag kunde amma :/

2009-11-14 @ 23:25:46
URL: http://petisa.blogg.se/
Postat av: Sabine

Jag pumpar och så ger min sambo i flaska på nätterna ibland:) Går jätte bra här:)

2009-11-15 @ 21:23:27
URL: http://nissesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0