-

Idag har jag ringt & anmält mig & Tino till babymassage i Bollnäs den 3 december , gud va jag längtar !
+ att Maria & Tindra ska oxå gå den så de ska bli jätte kul :) .
15.20 idag blir det barndoktorn i byn , vet inte vad han ska göra med Tino men de märks när vi kommer dit :p .
Hoppas han väger honom , ska bli så kul att se hur mke han väger nu & hur lång han har blivit , han kan ju t.o.m ha klädstorleken 62 nu , usch han växer för fort gossen våran :p .
Men de är bra att han växer & står i , då vet vi ju att allt står rätt till iaf..
Efter de så ska vi ge oss in på gris-sprutan mot bacon-feber , usch är jätte rädd att jag ska bli sjuk av sprutan..
Vill verkligen inte de , för imorn åker vi ju till Uppsala & inte vill jag vara dålig då på våran första bussresa tsm jag & Tino ska :) .

Gud va Tino har börjat sova mke om nätterna & han sover i sin egna säng :) .
Han sover ungefär 6 timmar på raken nu , somnar mellan 11 - 12 på kvällarna & sover till 5 - 6 på morgonen då vill han ha mat sen sover vi till 9 - halv 10 varje morgon , man blir ju bortskämd :p .

Uppdaterar mer sen när vi har vart hos farbror doktorn & de :)


Kommentarer
Postat av: Sabine

Åh va lyxigt ni har det med eran sömn:D avundsjuk :P Hoppas Alice får liknande vanor som Tino:)

2009-11-24 @ 13:41:57
URL: http://nissesmamma.blogg.se/
Postat av: Camilla

Vår lilleman har också 62 i kläder redan :) Vaccinerade mig och sonen på ca tre år idag :) Känns ändå bra att ha tagit sprutan. Bättre ta än att avstå anser jag. Speciellt när man har barn. Kram.

2009-11-24 @ 14:59:03
URL: http://annacamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0