helt sjukt

Vet inte vad jag ska skriva just nu , om jag gör en frågestund ställer ni några frågor då lr finns de nå annat ni tkr jag ska skriva om lr göra här på bloggen , skulle vara kul om ni kom med förslag :)


Idag händer det nog inte så mke , ska tvätta & dona så de är klart tills vi ska ner till Uppsala , lääängtar :) .
På lördagen kommer det folk hem till mamma & vill se vårat mirakel , det ska bli mysigt , längtar tills man får visa upp honom & skryta lite ;) . 
 
Måste säga att de där är sjukt !
http://www.aftonbladet.se/wendela/barn/article6059557.ab

Undra om hon vet vad hon har gett sej in på , barn är ingen leksak , de är en männsika !
Har det blivit en hobby att skaffa barn , en lek ?
Tar nån allt sånt här på allvar ?
Jag tkr de är sjukt att ett BARN skaffar BARN....

Tkr ni att de är normalt att en 11 årig skaffar barn :s ?


Kommentarer
Postat av: Malin - Mamma till Ebba <3

hemskt...

2009-11-04 @ 11:15:53
URL: http://maliiingustavsson.blogg.se/
Postat av: Camilla i voxna

Usch, tragiskt verkligen! Sen att han inte fattade bättre och använde skydd åtmindstone.. Herregud!



Du hade ju frågestund för ett tag sen men du har ju inte svarat på de frågorna du fick där=P

2009-11-04 @ 11:35:26
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

naw gu vilken söt liten skrutt :)

hur gammal e han?

2009-11-04 @ 11:44:16
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/
Postat av: Anonym

det är sjukt att barn får barn. och även att folk som fortfarande går i gymnasiet får barn. man är barn då också. tyvärr verkar det vara en trend i speciellt bollnäs, att man ska skaffa barn under gymnasietiden. sjukt, tycker jag!

2009-11-04 @ 18:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0