Hus

Igår va vi & titta på hus , de va riktigt fint tkr jag , mke finare i IRL än på bild..
http://objekt.fastighetsbyran.se/Objekt/?source=hemnet&ObjektGID=OBJ2190_1009890207
Där kan ni kolla , men tror inte det blir nå för de är för litet för våran smak tror jag..
Vi vill ha fler rum eftersom vi vill ha fler barn å :) .
Men vi får se hur vi gör , de märks ;) .

Igår efter vi hade tittat på huset så gav jag mig in på en 7km promenad , de gick bra tills de började regna då va jag LAGOM glad :p .
Jag nästan sprang hem , svetten spruta , mötte huuur många lastbilar som helst , usch va sur ja va men va skönt de va efteråt :) .
Sen kom svärmor med pizza , hon är så jäkla gullig & snäll :) .
+ att hon hade vart till Lindbergs & köpt vantar & små tosser åt Tino , skit fina :) .

Idag så har Ella vart här & umgåtts med mig & Tino , vart på promenad å pratat skit :) . 
sen åkte vi till min pappa & käkade mat.. 
& nu sitter man här , as ont i ryggen å väntar på att duschen ska bli ledig så jag kan ta mig en dusch & hoppa i säng sen , imorn blir det kyrkis med Tino & svärmor , ska bli kul :) . 
 
ursäkta de tråkiga inlägget men jag är trött & har en pojk som tkr jag ska gulla med honom nu :)
Ta hand om er.. 


glöm inte att kolla ljusnan imorn ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Typ ett sånt hus vill killen och jag ha i framtiden och priset är exakt vad vi vill ge högst..

2009-11-20 @ 10:27:32
Postat av: Camilla Karlsson

Superfint hus ju, synd på rummen, annars var det ju stora rum=)

2009-11-20 @ 11:02:24
Postat av: Sabine

Kan hålla med om att man kanske ska köpa ett hus med lite fler rum, med tanke på att man kanske ska ha fler barn och man ska ju faktisk bo i ett hus ett tag:) Jag misstänkte att det var ett hus ni skulle kolla på:D

2009-11-20 @ 21:31:48
URL: http://nissesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0