Onsdag

& jag vill att klockan ska gå fortare idag så vi får åka & kika :) .
Efteråt tänker jag avslöja VAD vi har kikat på , får bli en hemlis än så länge ;) .
Lääängtar...

Idag kommer Claes maskin hem , så han är väldigt nervsjuk här hemma & vill iväg :p .
Men nu har han hamnat i garaget igen & pillar på nya bilen , han håller på & tonar rutorna , tummen upp för de :)
Får se hur länge han blir borta ikväll om han ska börja jobba idag lr om de blir imorn , hoppas de blir imorn !

Nej om man ska äta frukost & ta sej en redig promenad sen :) , de låter som en kanon ide nu när det är finväder , måste ju passa på :) .

Jag vågar inte ställa mig på vågen , men de märks väl på mina händer & armar att dom börjar bli väldigt beniga igen , då är de som de ska vara då ;) .
Jag har alltid vart ett litet benrangel typ , men inte nu , de känns jätte konstigt på nå vis men jag har ju fått världens finaste Tino oxå så jag ska inte klaga :) .
Dom är kgna försvinner med tiden :)

Tino ropar på mammsen nu , bäst att gå :)


Kommentarer
Postat av: Sabine

Uppdatera!! Jag är jätte nyfiken på vad det är ni har kikat på:D

2009-11-19 @ 14:20:21
URL: http://nissesmamma.blogg.se/
Postat av: Ella

Har han redan lärt sig ropa på mamma? xD Hehe ;)

Tack för en jättetrevlig dag! :D

2009-11-19 @ 18:46:34
URL: http://ellinoranderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0