Shopping

idag vart det shopping igen , så kul att handla kläder ju :) .
Vart leggings , trosor & ett nytt linne åt mig idag , sen köpte jag present till lilla Tindra & ett jätte gulligt set till Tino med supermannen märke på börstet :) .


Kläderna vi handlade i torsdag's , men allt finns inte på bild det kommer sen ;) , men där är en liten del utav de :) .



Träffade Jeanette idag oxå, gud så jag har saknat dig .
Men gud så skönt de va att få träffa dig igen , måste göras om :D .
Älskar dig vännen :love:


Idag fick även älsk skjuta en bock , han har inte skjutit nått än här nere tidigare så han är jätte glad idag att han fick göra de , kul för honom tkr jag :) .


Nu vill min lillpojk ha mat , han har vart dålig inatt , han har spytt upp allt hela natten :( , men nu har han fått behållt allt & de är så skönt , man har ju vart orolig idag för att han inte har ätit ordentligt..
Hoppas det håller i sej att han får behålla all mat :) .

Jag älskar min familj :love:
+ min mamma , pappa & syster å självklart mina djur :)

Kommentarer
Postat av: Ella

Kom hem nu! Vi har haft tråkigt hela dagen! :P

2009-11-28 @ 18:15:31
URL: http://ellinoranderssson.blogg.se/
Postat av: Faster :)

Ni är saknade här uppe! :O

Har ju ingen att gå till om kvällarna :(

2009-11-29 @ 02:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0