Tack

Först vill jag tacka er för alla kommentarer , ni får mig att fortsätta blogga m.m :) , blir så glad när jag ser att ni svarar på mina frågor & allt sånt , tack så mke :) ♥

Igår va
Anders & Sonia hit & snusa bebis & fikade , fick en jätte söt body & strumpor + en go barbapappa till Tino , det tackar vi så hemskt mke för :)

Idag har jag avfärgat mitt hår , men är väl inte riktigt klar än :) .
Men det vart ljusare iaf & jag är faktiskt nöjd , tack Anna , du kan du :) .
Nu är det bara klippning kvar sen är jag riktigt nöjd ett tag ;) .
Medans jag avfärgade mitt hår så va Claes & Tino till Ea betong & hälsade på Anders , usch jag saknade min lillskrutt den timmen dom va borta , jag kände mig så tom :o .
Men de är väl bra att vara ifrån varandra lite då & då å sen fick ju Claes känna på hur det är att vara själv med honom , han sa de : Gud vilken lätt unge att ha & göra med , vi har lyckats bra älskling..
Skönt att de gick så bra :) .


Ni får säga till om jag är för tjatig med frågor , tkr ni de är jobbigt lr är det kul ?
Jag vill ju att ni ska vara "delaktig" lr hur man ska säga , är så fruktansvärt dålig på att formulera :p .

& andra frågan är : Hur lång tid tog det för er innan ni kom ner till eran startvikt lr jobbar ni på de fortfarande :) ?

Kommentarer
Postat av: jessika

tack och grattis till lillen, gud va fin han är :)

2009-11-12 @ 19:13:02
URL: http://blondinii.blogg.se/
Postat av: Sjuklingen

3-5 veckor tror jag det var. (: Sj då?

2009-11-12 @ 22:35:26
Postat av: nathalie

"3-5 veckor tror jag det var. (: Sj då?" haha inlägget var från mig ;D

2009-11-12 @ 22:36:57
URL: http://xoxonathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0