usch

Jag tror jag börjar bli sjuk , har jätte ont i halsen & känner mig jätte hängig :( .
Hoppas verkligen inte att jag blir sjuk !
& på tisdag så ska vi nog vaccinera oss , gör nog de för Tino's skull..
Får se om jag får de om jag är sjuk...?
USCH VILL INTE MÅ SÅHÄR ! ;(



Perra , Hanna & Nettan , ni är saknade !
Ni har alltid funnits där för mig i vått & torrt , jag är så tom utan er nu när jag bor här !
Önskar vi bodde närmare så man kunde umgås med er som förr..
Alla minnen med er glömmer jag aldrig , har haft så kul med er ♥


Aja ännu ett skit inlägg , men orkar inte skriva allt som jag vill , de blir för mke !
Mke som snurrar i mitt huvud just nu .

Men ha de så bra så kanske de kommer ett till skit inlägg sen ;)


Kommentarer
Postat av: Jeanette Gräll

Har faktikst tänkt att ja skulle ta och åka upp till dej nu när jag inte har ngt jobb .. typ nån gån mitt i veckan när ja inte har något att göra!

....Saknar dej med <3<3

2009-11-21 @ 15:50:10
URL: http://jeanetteelisabeth.blogg.se/
Postat av: Hanna

Åh snuttan :') . Gud vad jag saknar dig ! Finns ingenting som kan få mig att glömma alla dagar/nätter med dig. Du är underbar<3

2009-11-28 @ 13:50:30
URL: http://misselmblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0