2 dagar

lr mer , de märks hur lillskrutt tänker göra..
Men hoppas att h*n kikar ut snart , längtar ju nå så otroligt mke :) .

Idag så vart det en tripp till byn med Anneli & handla lite , va på arbetsförmedlingen & granngården :) .
Usch va skönt att man inte har nå med arbetsförmedlingen att göra just nu , men de kommer väl de å innan det är färdigt.. Dom skriver av mig fort bäbisen är ute så :) .

Mitt mående har vart konstigt idag , jag har inte mått illa men ändå så har jag det , kallsvettats på nå vis :s
& de känns som jag är JÄTTE dålig i magen , de typ bubblar , men går jag på toa så är jag inte de.. + att de gör små ont på nå vis..
På tal om toabesök , GUD va jag springer & kissar , MINST 3 gånger på en timme & de kommer inte mer än nån droppe så är de färdigt sen , undra om de kan vara urinvägsinfektion , va tror ni ?
Eller blir de såhär på slutet när de är trångt , men de känns som toabesöken ökar allt för mke :s .
För jag har lixom ont i muffan på nå vis , ibland känns de som lillskrutt försöker såga sej ut :s
Skulle vara glad om ni skrev om vad ni tror ?


Kommentarer
Postat av: Brittis

Hej Carro. Jag har inte svarat dej förut men nu så känner jag igen mej så väl i hur du mår. Det här med att tro sig vara dålig imagen, trodde jag att jag hade fått magsjukan. Men det var det inte. Det hade satt igång. Hade jätte ont i ryggen. trodde den skulle gå av, men det var värkarna som gick ut där. Nu var det här med den första (Anna) så jag visste ju inte hur det skulle vara. men det var helt som det skulle.Ringde då bb och det var bara att åka in. Spydde två gånger på väg ner, det var för att bebisen passerade ett visst läge på väg ner i kanalen sa de sen på bb. Så nog tror jag att det är på gång för dej. Lycka till

2009-10-01 @ 18:16:48
Postat av: mikaela

det blir ett tryck ner å det borrar lixom.. men det är bäckenet som försöker rätta till sig för det som skal komma :) och kissningen är säkert för att bebben ramlat längre nr :) allt tyder bara på att et inte är långt kvar.. kämpa på å vila mycket.. så du orkar dem förlossningen :) lycka till, läser i väntan på hur det slutar :P kram kram

2009-10-01 @ 18:30:01
Postat av: Maria

dedär med dålig i magen känslan och de bubblar och har sig, så känner jag också. vet inte alls va de kan vara :S

2009-10-01 @ 19:07:09
URL: http://mariadehlin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är nog på gång väldigt snart skulle jag tro, Känner igen mig i det du beskriver, så var det för mig alldeles innan Ebba kom =)

2009-10-01 @ 19:45:18
URL: http://fribor.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hihi, spännande, låter verkligen som att det är på gång nu=) Man brukar kunna bli så där när det börjar, och bebisen är nog väldigt långt ner om du känner dig kissnödig men inte är det.. Om du blir jätte lös i magen helt plötsligt så är det nog garanterat igång, ofta rensar kroppen sig innan bebisen ska ut=) jag gissar på bebis senast på lördag ja...=)

2009-10-01 @ 19:54:17
Postat av: nathalie

Precis så var det för mig också, sen blir man lös i magen.. bara någon dag efter var lillan ute !! Så jag tror helt säkert att det är på gång :) Lycka Till, till er alla tre !! Kraam

2009-10-03 @ 10:49:41
URL: http://nathaliebrundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0