Bvc

Idag va vi till Bvc för första gången , Monika trivdes jag jätte bra med :) .
Pratade om allt & hon hade så bra svar på alla frågor , nu känner man sej trygg igen..
Tkr de känns så viktigt att trivas med personerna som ska "ta hand" om en i en längre tid & speciellt nu när de är första barnet :) .

Tino har gått upp 310g på 5 dagar
Han har inte växt nå , men de kommer :) .

Jag har gått ner 10kg på 12 dagar , inte så dåligt tkr ja då :) .

Näe nu har jag väl inte så mke mer att skriva just nu , men de kanske kommer sen.
Känns som jag har blivit jätte dålig på uppdatera , men det är sånt ni får ta nu när jag har blivit mamma & de ;) .


Tino Emanuel Karlsson , det är våran prins de :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0