Första

Måndagen i mitt liv som jag är mamma , som jag har en underbar son :) .
Idag har vi vart till barnmorskan & vägt Tino , han har gått upp :)
Nu väger han hela 3590 , snart är han uppe i sin födelsevikt igen , han går upp bra den lilla krabaten :) .
Det enda som är jobbigt me pojkar de är fort man tar av blöjan då brukar han va duktig på att kissa , så ibland får man sej en dusch haha .
Men han är bra söt han , min skitunge :)

Idag vart även första dagen vi handlade med honom , va mysigt de är att mysa runt i affären med honom , han är ju så jäkla lugn , men de dröjer väl inte förns han blir en busunge :) .

Nej nu ska jag dricka en kopp te :) .
Men det kommer en : DU FRÅGAR , JAG SVARAR
så får ni fråga vad ni vill så svarar jag på allt :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Vad är det med hans arm? Han är verkligen jätte söt!

2009-10-12 @ 19:21:03
URL: http://maliiingustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0