Söndag

Idag vart det en tripp till Bollnäs med mamma & Tino :) , va in på Dollar & Karlssons & handlade lite saker :) .
vart en hel del hem hit som vi fick utav mamma , man tackar man tackar :) .
Sen åkte vi hem & städade här hemma , de behövdes..
Men jag har inte orkat städa innan , känns som jag har haft fullt upp me min son & lära mig känna honom m.m , känns som de är viktigare än att städa !
& min lilla prins har magknip varje kväll , tkr så synd om honom..
Man vet ju inte vad man ska göra för honom när han får de , annat om han är hungrig då kan jag mata honom men magknipet kan jag inte trolla bort , synd nog :( .
Men ska prata med Bvc imorn om de & se om hon har nå tips :) .

Imorn åker mormor ( mamma ) hem , tråkigt :( .
Tkr du kan stanna längre ju :)

Tänk att jag har vart mamma i 11 dagar , helt otroligt !
Jag är så otroligt lycklig .
Men dom som tror att de bara är gulligull me småttingar tror fel :p


Jag älskar min familj , MIN familj ♥
Claes Davidsson , den underbaraste sambon som finns & den bästa pappan , JAG ÄLSKAR DIG !
T
ino Karlsson , goare son finns inte , jag älskar dig ♥ .

Kommentarer
Postat av: Camilla

Stackars lilla Tino! Prova med minifom eller semper droppar, kanske kan funka!

2009-10-18 @ 21:39:49
Postat av: Camilla

Kommentaren innan var inte från mig i Voxna så du vet..=)

2009-10-19 @ 12:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0