underbart

Jag har sovit som en prinsessa inatt måste jag säga , min lilla skrutt har ätit en gång , sovit i sin egna säng & inte gråtit en enda gång , dom dropparna ska ha en stooor guldstjärna utav mig :) .
Tänk va skönt de är både för mig & honom nu när hans mage är bättre , tkr ju så synd om honom när han har ont & nu har han inte de längre , wiie :) .
Nu har man ju sovit för mke ist så man är trött för de , tänk att man aldrig är nöjd haha :p .

Idag har Inger & Jessica vart hit , vi fick en jätte fin dräkt till Tino , riktigt mysig :) .
Egentligen så har vi fått en hel del kläder från olika håll men har inte knäppt kort lr nå :p , men har fått kläder ifrån alla olika håll faktiskt :) .
Imorse så tog jag fram bodyn som han har fått ifrån Larsan & Carina & tänkte , nääe han kan inte ha växt i den än , men testade den på honom & tamef*n så har han de , guuud så han växer :s .
Men han vart jätte fin i den :) , imorn ska han få ha bodyn ifrån sin Farmor som de är en slips & grejer på , ska ju käka middag hos pappa me fint sällskap m.m ;) .


Nej nu ska jag kika igenom skötväskan om allt finns i den sen ska vi dra oss mot hans farmor & farfar & käka tacos , mums :) .
Gud va vi blir bortskämd med mat & grejer , de är evigheter sej jag lagade mat känns de som , lr näe i måndags gjorde jag pommes & korv till mig haha :p


Ursäkta de tråkiga inlägget , men skrev bara nå så ni har nå att läsa :)
Ta hand om er & ha en mysig kväll
Kramar

Kommentarer
Postat av: Jessica Olsson

Skönt att det funkar så bra för honom att sova nu.. Hoppas det håller i sig :)

2009-10-30 @ 20:43:57
URL: http://www.jessicaireneolsson.blogspot.com/
Postat av: Diana ♥

Vad mysig blogg du har! Läs gärna min gravidblogg också! =) Var gärna med i min nya tävling och vinn ursnygg gravid/amningstopp från Boob! =) Kram!

2009-10-31 @ 22:11:33
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: Jenna

Såg grejern på BDB, namnnappen och filten. Sjukt fina grejer!

2009-11-01 @ 09:30:50
URL: http://gumsalumsa.blogg.se/
Postat av: Malin - Mamma till Ebba <3

Såg att du skulle åka ner och hälsa på din mamma här nere någon gång framöver,tänkte om du kanske ville ta en fika då eller något? skulle vara kul =)

2009-11-01 @ 09:45:24
URL: http://maliiingustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0