Hjärtklappning/Föräldrautbildning

Hjärtklappning
Känns som man börjar bli gammal , 20 år & hjärtklappning haha..
Men det känns lite läskigt , men som sagt det är 2 hjärtan i 1 kropp nu så det kan nog lätt bli så + att det är ju slut spurten nu jag håller på att gå igenom med lillen , vi är ju faktiskt snart i mål..
Det känns ganska overkligt eftersom de va inte länge sen man började det här långa loppet & ska snart avsluta det här loppet & börja på ett nytt som kommer vara i flera år :) .

Föräldrautbildning
Det var jag , Älsk & Terese idag , alla kom inte..
Men de va riktigt kul ändå , vi skratta & pratade en massa med kuratorn & nu fick man ju chansen att ställa ännu fler frågor när vi va så få , de va skönt :) .
Men jag börjar förstå mer & mer nu att jag ska bli mamma , jag ska få ett litet liv som jag & Älsk har tillverkat !
Ett litet liv som jag ska ta hand om i flera år...



Tänk om nån bara kunde viska till mig vad det är för en liten som ligger där inne..
Om det är en liten Tös lr om de är en liten Pojk :) .
Jag håller på att dö i nyfikenhet nu , BERÄTTA för mig :)
.
& om nått utav våra namn kommer passa på h*n , vi har ju en del men de behöver ju absolut inte se ut som en sån ändå ju :p .
Men jag tror nästan det är en liten Joline & Claes tror nästan på en Leo

& eftersom de finns röda pigment ifrån Claes sida så sa vi det :
Blir det en pojk med lite rött hår då blir det klart en Alwin :) .
Usch så jag avslöjade i de här inlägget , menmen ;) .
Det märks när de är klart vad de blir för namn & kön :)
Vi har även ringt & pratat lite över kyrkan å församliingshemmet om dop & sånt :)
Åhh va jag längtar .....


Kommentarer
Postat av: Ella

Jag tror på en pojke, och att den kommer imorgon :)

Jag längtar nu! :)

Vad glad jag blev om du frågade om vi ville komma på dopet :D

2009-09-21 @ 20:09:49
URL: http://ellinoranderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0