Hyr

Tänk vad jag är nyfiken på vem som "hyr" bebishuset utav mig , vem som har bott där inne i 9 månader nu & inte visat sej förutom på ultraljudet..
Jag längtar tills jag får se det lilla ansiktet .
Hoppas h*n bestämmer sej för att säga upp bebishuset & flytta ut , ut till mig & Älsk .
Låta oss få ta hand om den lilla..
Gud så jag längtar , 4 dagar till beräknat datum .
Men jag med min vanliga "tur" så går jag över en vecka lr nå...
Men huvudsaken är att jag får en frisk liten bebis , de är de som räknas men skulle var väldigt gulligt av dig om du vela flytta ut så jag slipper all värk som jag har just nu i ben , mage & halsbrännan ska vi inte ens tala om , den kommer ta död på mig känns de som .

Men du , lilla vän där inne , kom ut till mamma & pappa ♥


Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh, vad spännande.. Snart är de din tur. Hoppas allt kommer att gå bra för dej.

Är du nervös?

Har du packat väskan till BB? Kram kram

2009-09-30 @ 19:33:30
URL: http://emelieandreasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0