Morgon

Imorse så tog vi våran lilla korta morgonpromenad som vanligt , ganska skönt att gå den men jag får ju inte ha nå tempo för då för jag sammandragningar synd nog :/ .
Men jag får vara glad över att jag inte har nå foglossningar just nu :D , åååh happy face !

Idag tänkte jag faktiskt stöka runt här hemma & få de rent å fint :) , började redan igår så Älsk trodde jag hade blivit knäpp :p .
Städade köket & toan , fick för mig att byta toaring så de gjorde ja å .
det är ju lixom ingenting man brukar göra haha .
Idag ska jag försöka få nån ordning på allt i tvrummet & alla barnsaker , sen tar vi sovrummet :) .
Där behövs de typ bara dammsugas & dammas , bytt har jag redan gjort .

Kl 5 idag ska jag till Nagelteknologen Maria i byn :) .
Får se vad hon gör för nånting , känns som de kan göra ont , låter så på namnet haha !
Men de märks :) .

Kommentarer
Postat av: Jenna

Ääääh piece of cake, de kommer gå bra idag. Hon ska säkert bara pilla lite. Nagelteknolog låter ganska hi-tech typ, haha

2009-09-02 @ 09:55:06
URL: http://www.jeeennaaa.blogspot.com
Postat av: Emma

Du kommer garanterat få super snygga naglar! :)

Jag ska själv börja en sådan utbildning på fredag!! =)

2009-09-02 @ 18:27:55
URL: http://www.mammaemmasdagbok.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0