Slut

Jag är helt slut i kroppen , totalt matt..
Trött hela tiden , spelar ingen roll hur mke lr hur lite jag sover så är jag jätte trött ändå .
Största önskan är att få sova 1 hel natt , men de kommer inte bli av på ett tag , men de får jag stå ut med , ska bli underbart att få bli mamma , jag ser framemot de .
Det är bara 19 dagar kvar till beräknad förlossning , så vi får se när Liten kikar ut :)

Claes
Davidsson
Jag älskar dig så sjukt mke ♥




Till den som kommentera Anonymt :

Vrf skulle jag inte få dricka cola ?
Jag dricker ju lixom inte i stora mängder...
Sista jag drack cola nu är över  1 månad !
Då är väl kaffe värre ?


Kommentarer
Postat av: Julia

Vad spelar det för roll om du dricker kaffe eller cola egentligen? :P Om det nu inte var bra så skulle många veta om det, har aldrig hört något om det förut? :P

2009-09-14 @ 15:08:20
URL: http://juliajanssons.blogg.se/
Postat av: wickan

de sägs att mängder inte är bra pga av koffeinet.. 1 kopp kaffe är som 1,5 liter coca cola.. jag dricker ca 4 koppar kaffe om dagen och det va ingen fara sa bm.. så dricka 6 liter cola om dagen borde me andra ord vara lugnt.. och vem får i sig de?

2009-09-14 @ 15:24:04
Postat av: Anonym

Bry dig inte så mycket om vad andra tycker Du känner själv vad du och bebin mår bra av Stå på dig

2009-09-15 @ 09:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0