Svar på frågorna

Jag vet att jag är 1 dag sen , men jag va helt slut igår efter Gävle resan , men nu ska ni få svar på era frågor :)


Vart ska ni döpa bebis?

Dopet kommer nog hållas här i Voxna , skulle jag tro.. Har knappt pratat om de :)

Ska ni ha ett stort dop?

Njae inte så stort blir de nog , men med nära & kära iaf :)

Vad längtar du mest till?

Att få hålla MITT barn & få snusa på h*n hur mke jag vill :) . Få vara med om första leendet , första steget h*n tar , jag ser framemot alla hyss m.m :)

När vill Raiha leka med Devil? :D

Ska ska nog gå att ordna ganska snart :D

Om du tänker tillbaka på graviditeten vad har varit jobbigast och va har varit underbarast?

Jobbigast har varit foglossningarna , så jobbigt när man knappt kan röra på sej..
Underbaraste , alla rörelser & sparkar :)

Vad har ni för namnförslag?

Vi har en hel del namn , men som står på topp just nu är
Joline & Leo , Leo är ett stort favvonamn :)
Men vi har en hel del namn att välja mellan :)

Är du nervös över mammarollen?

Ja självklart , de är en fruktansvärt stor grej tkr jag , men jag kommer klara de :)

Vilket datum tror du att bebben tittar ut på? :)

Det vågar jag inte säga , men kanske den 1 oktober :)

Var eran bäbis planerad?

Njae vi sa : Det blir när de blir..
Så både ja & nej då :)

Vad tänkte du när du såg plusset på testet?

Jag fick aldrig se stickan , gjorde testet på Vårdcentralen..

Vad var din killes reaktion?

Jag har aldrig sett ett sånt leende medans han tappa hakan på samma gång , det enda han sa va : Vi ska ha barn .
Så det bestämde han innan vi hann prata om de , men ångrar mig absolut inte :)

Gör det ont i muttan nu innan?

Nej det kan jag inte påstå att det gör .

hur mycket har dina bröst vuxit?

Jag har gått ifrån 75b till 85b , de stannar nog inte där heller när man börjar amma .

Har kroppen förändrats på något underligt sätt?

Magen har blivit stor & bristningar , nå mer kan jag inte påstå har förändrats .

När slutade ni ha sex? eller har ni det fortfarande?

Vi har då inte slutat att ha sex , men det har blivit mindre..

Vem är din bästa vän?

Ella & Syster är dom två man kan kalla bästa vän , dom finns alltid där för mig & det uppskattar jag verkligen .

Hur många personer litar du 100% på?

Det är få , men dom bästa :)

Vilka är dom?

Nämner inga namn , så är ingen glömd :) .
Men som sagt , de är dom bästa :)

Vart vill du bo om tio år?

Vet inte , jag skulle kunna flytta uppåt i Sverige & neråt mot Uppsala..
Men de slutar väl med att man blir kvar här .

Vad tror du att du gör om tio år?

Oj , jag hoppas jag har ett jobb & en massa underbara barn :)

Hur många barn vill du ha?

Jag har alltid velat haft mellan 4-6 stycken , men man kanske ändrar sej totalt efter 1 , de är sånt som märks :)



Jag hoppas att ni har fått dom svar ni har velat haft :)
Annars så får du hojta till..
Tack för en massa roliga frågor .

Kram / C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0