Tro det lr ej

Men imorse gav jag mig på att skriva till Magnus Betnér & tänkte att han kommer aldrig svara , men det gjorde han :) . Lite fränt att ha prata me honom & han rekommendera att gå å se honom live & det är självklart att ja ska , både jag & gubben älskar den karln , han är så klockren !
Magnus tänker inte vara med på tv så mke , så då blir det Live :) .
Det finns inte ord för den människan , asså klockren är för lite !
Det jag inte förstår , de är....vart får han allt ifrån :p ?

Magnus Betnér :
Biljettsläpp för nästa stora turné 25e september. Kommer till varenda tätort i hela norrland. Nästan.

Tänk om jag inte hade vart gravid , då hade jag åkt , hade inte tvekat men vågar inte ta den risken & åka å så ska man föda mitt i allt ihop haha :) .
Men åka å titta de ska jag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0